Tredje boken i vår lättlästa bokserie ute nu!
Äntligen är den här, den tredje och sista boken
av författarna i projektet Jag är berättaren!
Årets mäktigaste bok – Min makt.
Det firar vi med fest!
Författarna läser sina egna texter.
Vi bjuder på bubbel, snacks och stolthet!
Min makt handlar om rätten att vara sig själv,
om att säga ifrån och kämpa för sin frihet.
Jag är berättaren har gett ut tre böcker på lättläst svenska
om att vara hbtq och funkis:
Min verklighet, Min stolthet och Min makt.
ANMÄLAN
Festen är för dig som är homosexuell, bisexuell,
transperson eller queer och bor i gruppbostad
eller jobbar på daglig verksamhet.
Eftersom vi inte kan vara för många på festen
behöver du anmäla dig till:
Johanna Nyberg, projektledare Jag är berättaren
Mail: johanna.nyberg@stockholm.rfsl.se
Telefon: 073 520 51 94
Anmäl också om du behöver teckenspråkstolk.
Stanna hemma om du är sjuk!
BESTÄLL BOKEN
Beställ boken gratis genom att maila:
jo.tengblad.soder@stockholm.rfsl.se
Läs mer projektet Jag är berättaren här